23.5.07

it's psychamazical

5 opmerkingen:

Stoffel zei

en hoeveel hadden jullie er?

Anoniem zei

ik had de kleren kleuren wissel gezien, tafel en achtergrond niet... wat zegt dat over mij? M.

Sarah zei

IEJOEW oh my god ik had dat helemaal niet door!! ik had er dus niks van gemerkt.. mind tricks, brr.

maar wat ik me wel afvraag is wat die aap daar zat te doen??

Miss K zei

ik had ook helemaal NIETS in de gaten! maar net als sarah vroeg ik me meteen af wat die aap dat zat te doen??

Anoniem zei

Die aap hoort bij een ganse reeks proeven mbt de zintuigen die een hele tijd geleden op de BBC werd uitgezonden. Zo werd bijvoorbeeld aan mensen gevraagd een filmpje te bekijken en het aantal passen te tellen die de basketters met de rode shirts aan elkaar gaven. niemand had gezien dat er de ganse tijd een gorilla rondliep op dat filmpje.