21.3.08

Toiletiquette


mannen, ik heb uw hulp nodig;
(de vrouwen die dit lezen en denken een nuttige bijdrage te kunnen bieden, ga gerust uw gang!)

Ik worstel sinds ik in mijn nieuwe bedrijf werk met volgend probleem; specifiek hier word ik er mee geconfronteerd, want bij mijn vorige jobs werkte ik telkens in kleinere groepen, waardoor dit probleem zich niet stelde maar nu ik meer (mannelijke) collega's heb...

Wat zijn de do's and don'ts als je je collega's op het toilet tegenkomt tijdens het urineren? ik noem het even voor het gemak toiletiquette...Het angstzweet breekt me al uit als ik de deur hoor opengaan en de plaats naast me is vrij;

Want wat doe je dan? zeg je iets? begroet je elkaar? maakt men grapjes? dient de noodzakelijke verlossing in een sacrale stilte te gebeuren (mijn voorkeur, i must say)...is het onbeleefd elkaar aan te spreken? of over de zaken te spreken? het weer?

En nog: kijk je elkaar aan? (ik blijf meestal staren naar ergens de blinde vlek hoog boven op het plafond)en ben ik de enige die met deze vragen worstel?

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien een leuke print voor je neus hangen ? Kwestie dat je iets concreet hebt om naar te kijken.
Ik ken een heel goeie drukker ;-)

Anoniem zei

geef een hand aan degene die naast je komt staan en zeg vriendelijk goeiedag :) M.

Sarah zei

goh stiekem in een fles achter je bureau pissen?

Anoniem zei

een probleem dat al vaker ter sprake is gekomen op het www
http://www.youtube.com/watch?v=IzO1mCAVyMw

Zelf ga ik speciaal niet staan, maar op de zittende toilet...is een efficiƫnte oplossing EN je kan de krant lezen intussen...

hoerA

kus
Flr

nadine paduart zei

De zeldzame momenten dat ik, als vrouw, gebruikmaak van het mannentoilet (omdat het 'onze' gekuist wordt, bezet is, of anderzijds gesloten is) zie ik uit mijn ooghoeken niks gebeuren.
De blinde vlek, denk ik.
:)