27.3.08

wereldberoe(r)(m)d

Ik ben in iets unieks geslaagd! U mag me feliciteren, dank u; wellicht haal ik zelfs de wereldpers of win ik een Nobelprijs. Of zo…

Ik ben er namelijk in geslaagd… hou u vast… ik kan het eigenlijk zelfs nauwelijks geloven… maar ik heb het bewijs voor me liggen… ik ben er in geslaagd om op twee plaatsen tegelijkertijd te zijn; op exact hetzelfde tijdstip.

Ik ben namelijk om exact 15u38 zowel aan kilometerpaal 3,5 EN aan kilometerpaal 2,9 van een bepaalde straat in Turnhout geweest! Er was een hele wetenschappelijke expeditie die dag blijkbaar op de baan, want er zijn zelfs foto’s van mijn prestatie genomen en het bewijs op is op papier gezet… de hele prestatie kost me dan ook een luttele 100 euro… zeg nu zelf, een kleine prijs in ruil voor wereldberoemdheid :-s







kent er iemand een goede advocaat?

3 opmerkingen:

Sarah zei

oei dit valt niet echter onder die kleine dingen van happiness zeker...? :)

toch nog: een fijn weekend! x

Anoniem zei

Wil je die € 100 niet betalen dan zal je met keiharde bewijzen op tafel mogen komen vrees ik.

Stoffel zei

nu ik heb het toch geprobeerd en de boetes teruggestuurd... mijn advocate (dank u wendy) meldde dat dit eigenlijk niet kan, onder de 'eenheid van opzet)... kben eens benieuwd...