11.2.08

Duracell Overdrive

Ik wenste mijn bedeend - Guildenstern heet ze – slaapwel; de zalige zaterdag had zich verdergezet in een nog zaligere zondag; het wordt stilaan een ritueel (kan dat na twee zondagen?) heel de ochtend in bed doorbrengen, dan de gemiste aflevering van mijn favoriete programma (dat ik heel stiekem enkel bekijk voor hem – laat hem aub de mol zijn).

Nadien in de stad met K, waar het leek alsof iedereen voorzichtig naar buiten leek te komen en hun hoofdjes schuin omhoog naar de zon kijken – zich afvragend wat die stralende gele bol betekent; en of die niet enkel later op het jaar zo stralend naar buiten durft te komen?

Later op de avond feestje met alle girls (nu ja) uit mijn hometown en mijn favoriete kapper en zijn gemaal;

Hebben jullie dat ook trouwens? Ik heb zo’n rugzakje met duracell batterijtjes – van die speciale soort die in overdrive gaan als ik te veel aandacht krijg. Dan is de dansvloer te klein en is iedereen mijn vriend. Dat, mn lieve Guildenstern, noem ik geslaagde feestjes…

3 opmerkingen:

Miss K zei

Zondag was inderdaad geweldig! In het zonnetje zitten aan de kaaien, mensen-kijken, de antiekwinkeltjes in de Kloosterstraat... ik heb er ook van genoten. Ik heb zelf geen rugzakje met duracel batterijen, maar ik ken je, dus kan me wel voorstellen hoe je zondagavond eruit zag!

Sarah zei

guildenstern?? en jij krijgt UBERHAUPT nog (teveel) aandacht??

:p

Patrick zei

Hey..you have international readers.. ;-)