9.2.08

Helena

een Helena kapseltje; dat zei mn favoriete kapper - hij had de eerste klant die er was achter komen vragen – Helena van Sarah op tv - en hoe hij dat haat; hij doet toch altijd zijn zin met het haar van zijn klanten, zegt hij. Vandaag in de grote stad was iedereen er; de zon was er voor de eerste keer; heel wat Helena-kapseltjes gezien ook; het moet in zijn – denk ik dan;


Op mn nieuw-vergaarde fiets reed ik trots rond; een soundtrack in mn oren, lekker eten in ons favoriete eethuis; is dit wat men vroeger ‘De Lente’ noemde, vroeg ik me af…
het lijkt er verdacht veel op in ieder geval; straks rij ik terug naar mn thuisdorpje; eens kijken of mn favoriete kapper nog helena’s heeft moeten knippen. Oh wat hou ik van zaterdagen…




5 opmerkingen:

Miss K zei

tss... en ik vraag er niet achter en mijn kapper bezorgt me dan zelf een Helena-kapsel :-)
zeg, en sinds wanneer heb jij zoveel verschillende blogs?
zeg, en rijdt de fiets een beetje vlot??
xxx

Miss K zei

p.s. 1: een nieuwe lay-out!
p.s. 2: 't is ondertussen http://karenblogt.blogspot.com

Stoffel zei

i'll change it right now! en de fiets rijdt perfect!!! thnx a million!

Sarah zei

wow ies naajs!!
en zaterdagen zijn super he..
ik hou trouwens voorlopig gewoon nog m'n eigen sara(h)-kapsel ;)

Sarah zei

o ja en kd op een fiets? zet dààr maar eens foto's van op deze nieven blog! ;p